5 februari

Idag cyklade jag till jobbet igen ! Det är en dryg vecka sedan senast. Kändes jobbigt så jag gruvade mig för hemresan. Den gick lättare så det kändes som jag är på G nu. På hemvägen så jag hämtade ut ett träningskort/tagg på Tenton. Nu kommer jag inte undan. Imorgon blir det bil igen med sedan på fredag då är det cykel. 
Nu har vissa politiker i Umeå fått hybris å tycker att vi ska söka OS.... Ja vad säger man....förhoppningsvis så är det en journalist som ställt nån ledande fråga å sedan fritt tolkat svaret annars blir man mörkrädd om det på allvar är nåt man tycker som politiker å dessutom ledande politiker i Umeå Kommun.
Nog om detta nu blir det tv-tittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0