17 jan

Kändes som en bra helg faktiskt och när man kommer på jobbet å frågan kommer om det varit en bra helg så är svaret på automatik -Ja!
men....
när jag sa ja så slog det mig att den var kanske inte så bra iaf.
På fredag kväll åt vi sushi jag Ellen å Eric sedan skjutsade jag Ellen, hon skulle ut å ville ha hämtning senare på kvällen.
Helena var ute med jobbet å skulle också ha hämtning senare
Med lite tur, egentligen trodde jag inte det själv men..., skulle jag kunna hämta dom samtidigt.
Helena smsade å ville ha hämtning 00.20 så det var bara att hoppa i bilen å åka. -25 grader var det, hu så kallt. Då går bilen inte mjukt alls
Hämta Helena å en arbetskamrat som vi skjutsar till Berghem. Bilen går inge bra, stötigt... har jag punktering, har haft problem med ett däck som läcker liuft men...
Släpper av Helenas kollega på Berghem å då passar jag på att kolla på däcket, mycket riktigt tomt... - 25 grader närmasta mack för att fylla luft....öhhh det får bli Ersboda. Kör sakta dit å pumpar...ingenting går i...jaha... hem nu är klockan över 1 byte av däck, jag ska ju hämta Ellen senare, på med reservdäcket, ingen luft eller jo lite luft, det var då själva ....iväg pumpa det. Det går i lite men det verkar också läka. Jaha vad gör vi nu då....? Ellen ringer 01.50 å ska ha hämtning...iväg med lite luft i reservhjulet. Hem utan missöden! Just ja Eric ska skjutsas till simhallen på lördagmorgon finns det luft kvar i reservdäcket då? Ja lite...skjutsar ner honom till simhallen å bussen, hem lasta i ett sommardäck ner på OK å byta till sommardäcket som har luft iaf så nu kör jag med ett sommardäck till på tisdag när jag ska byta till ett nytt vinterdäck. 

men Frölunda vann igår å ligger nu på slutspelsplats
Kallio kämpar för nytt kontrakt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0