9 mars

Back from London!
Åkte på onsdagkväll till Stockholm där vi övernattade hos min kusin som iofs var borta. På torsdag morgon tog vi flygbussen till Skavsta och sedan vidare till London. Där träffade vi Sofia på torsdagkväll när vi checkat in på YHA St. Paul. Så fantastiskt centralt! Vi gick ut och åt middag och umgicks bara. Vi gick sedan en promenad innan vi gick tillbaka till hotellet. På fredag så var det shopping, hela dan. På kvällen middag på en grekiska resaurang The Greek. Den låg jättefint vid Themsen och verkade bra. Vi beställde souvlaki men maten kom aldrig. Eric fick sin mat, allt utom chipsen men vi fick inte vår mat. Jag tror vi vntade 1 timme sedan sa jag till att nu vill vi ha vår mat. När vi sedan fick den så var den ljummen. Vilken besvikelse...! Vi gick sedan en promenad innan vi gick tillbaka till hotellet. På lördag var det också shopping sedan Madam Tussauds. Kvällen avslutades med middag med Sofias au-pair familj. Mycket trevligt och familjen var så lättsam och trevlig så jag förstår att Sofia trivs. Söndag åkte vi The Millenium Wheel med en fantastisk utsikt. Sedan sigthseeing med buss som också var riktigt bra. Vi avslutade med middag på Strada alldeles vi hotellet med riktigt riktigt bra mat. Måndag upp 02.45 för taxi till Sanstead mot Stockholm och Umeå där vi landade strax före 16.00 Bortsett från en  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0