11 mars

onsdag betyder Dirty, Sexy, Money
Hockey, fjärde matchen, hemma och nu är det 2 hemmamatcher i rad.
Årsmöte VSF
Idag ska jag försöka komma mig hem lite tidigare

Dags för vårhalsduk... Jag som precis förlikat mig med att ha halsduk på vintern kommer att ha svårt att använda halsduk under våren. Men det ser onekligen stiligt ut! 

rogatis.jpg

Vinst ikväll, känns bra!
Lars Eller gör det felaktiga målet för Frölunda. 
Men vi får se vad som händer med en protest som sannolikt kommer från Luleå gällande missen från domaren sida vid 3-1 målet. Slutresultatet just nu är 5-1 och ledning med 3-1 i matcher.

Även vinst för Timrå 2-1 efter övertid. Här finns ingen protest iaf. Timrå leder med 3-1 i matcher.

Kommentarer
Postat av: Karin

stiligt...kavajerna var snygga



årsmötet ikväll kommer att bli i vårat lunchrum

2009-03-11 @ 09:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0