28 nov

Ny dag med nya möjligheter!
Idag har jag en lång dag...jobbar till 16.30
Kommer att försöka följa sändningarna från SM över nätet. Både Elin och Andreas simmar idag!
Hockeyn gick väl så där igår två poäng som borde varit tre. Lite surt att tappa 2-0.

 

Timrå vann också, igår, mot Skellefteå med 4-3.



Kul för Pärssinen som var nära att lägga av.

Ser nu hur man bör klä sig om man jobbar på kontor!  Rubriken är Modern Kontorsklädsel och visst det är snyggt men det skulle, iaf på min arbetsplats, väcka en del funderingar på vad som hänt med honom som klär sig så där....



Dessa skor är ju hur snygga som helst! Båda paren skulle jag vilja ha... 



Både Andreas och Elin simmar semi ikväll. Andreas har 9:e tid och Elin 16:e. Vi håller tummarna för fortsatt bra simning ikväll. 
Jag har inte skrivit något om dom nya pallarna som är framtagna för det som använder sig av trackstart dvs med den ena foten bakom den andra. Eric har börjat med det nu och han tycker att det funkar bra. Vi har en som ska prova att göra två st trackpallar till simhallen. Vi får se om det funkar? Det blir lite spännade...
Så här ser dom ut iaf...



Den nya startpallen som finns på Eriksdalsbadet i Stockholm, det är för övrigt exakt samma pallar som var i Peking, som ni ser så finns loggan fortfarande kvar på pallarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0