27 nov

Idag blir det spännande!
Någongång efter kl 11 så simmar Eric sitt första lopp och enda lopp i SM 2008.
Blir spännande att följa. Strax innan simmar Andreas sitt första detta SM... Ha simmar ytterligare en distans senare i veckan.

Var på spinning igår kul men jobbigt men inledde gårdagen med ett core pass och så jädra otränad jag är i rygg och mage. Jag väntar på att träningsvärken ska slå till. Det blir nog ett spinningpass i kväll igen.

Nu är Erics premiär i SM gjord. Den gjordes med den äran! Ett rejält pers på 2.13,72 en putsning med 2,44 sekunder.
Kul!

Andreas kommer också att simma semi på 50 rygg. Han har 11:e tid 26,57. Håller tummarna för vidare avancemang.
Han simmar final, gjorde pers i semin på 26,26
Andreas kom 7:a i finalen på 26,13
Han har sänkt sitt pers idag från 26,88 till 26,13 dvs 75 hundradelar. Det är riktigt bra

Hann iväg på ett spinningpass 40 minuters jobbigt men kort. Känner av core från igår. Kul med lite rim så här innan jul...

Har också hämtat Eric på flyget.

Klockan är nu 23.10 och jag sitter och dricker kaffe och inser att jag måste åka och köpa mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0