Svennis

Nu är det några dagar sedan men...det kan inte vara enkelt att vara fotbollstränare! Det verkar som nyckfulla ägare kan efter ett mindre lyckat resultat i en (!) match får för sig man ska byta ut tränaren. Nu åker Svennis. Jag kan inte säga att han gjort ett bra jobb eller ett dåligt jobb för jag kan fotboll lite för dåligt men ligger dom 9-10 i Premier League... känns inte som det är dåligt.
Det måste vara ett av världens mest osäkra jobb att vara fotbollstränare?! Hockeyn är inte lika osäkert även om det också verkar aningens svajigt. Andra tränarjobb eller andra yrken ter sig mycket säkrare så man kan inte vara orolig till sinnet och söka efter trygghet om man är fotbollstränare. Inte så att jag tycker synd om Svennis för han vet vad som gäller men iaf.

Snart är det slut på arbetsdagen och det är dags att åka hem och det är skönt att vara ledig imorgon. Jag lider lite med dom som jobbar imorgon... men bara lite.

Det sägs att det är 20 grader ute!
snart vet jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0