2 feb

Det har varit en hektisk vecka som började  med magsjuka grande! På ett dygn gick jag ner 3 kg så det var en tuff magsjuka. Jag blev inte pigg på riktigt förrän på fredag. Däremot var jag tillräckligt för att vara tilllbaks på jobbet på onsdag. Å på jobbet har det varit mycket! Jag har tidigare sagt att jag haft mycket att göra men det är först nu jag förstår vad det innebär att ha mycket att göra.På fredag fick vi hem ytterligare en hund som behöver ett annat hem å det har hittills varit en bergochdalbana med övervikt åt dal för det går inte riktigt smärtfritt ännu men det kanske blir bättre. Det är en farbror till Winston. Dom kommer inte riktigt överens Winston å Devin. Vi provar ett tag till så får vi se.
Ikväll blir det iaf Melodifestivalen, Mr Selfridge å sedan Suits.
Nu äter vi lite lösviktsgodis sedan blir det GT till Melodifestivalen....dvs en härlig kombination!
Innan måndagmorgon ska Årsmöteshandlingarna till VSF vara klar. Det kommer antagligen att bli så att jag åker en sväng för att jobba lite imorgon men det blir bara en jättekort insats. För imorgon laddar jag för Super Bowl mellan San Fransisco 49:ers mot Baltimore Ravens
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0