17 april

Det är mycket nu!
å det går inte riktigt som det ska på alla fronter. Tänk att det så ofta spökar med lösenord...."eller är det bara jag?"
Nu har jag begärt nytt lösen men det kommer inget så det är surt!
Det var en väldigt givande helg på Simidrottsforum 2013 på Örenäs Slott. Många bra föreläsningar både roliga som lockade till skratt men också riktigt tänkvärda å sånt som sätter ens egna uppfattningar i gungning.
Arbetsveckan har varit hektisk med mycket jobb.
Det ser ut som det fortsätter i ett högt tempo men med sånt som gör att det blir svårt att strukturera.
Jag har äntligen fått tillbaka bilen så nu är livet som det ska igen. Tänk vad beroende man är eller har gjort sig av bilen.
Jag har kommit igång med löpningen nu. Första passet kördes i måndags å det gick bara bra. Idag var det ett betydligt tuffare pas dock ej så långt men med en högre fart. Det var kämpigt å med träningsvärk i vaderna sedan måndagspasset så blev det nog lite kämpigare än vad det borde ha varit. Målet med passet uppfylldes inte då farten blev för låg men passet genomfördes å tröttheten infann sig.Imorgon är det vilodag så då får kroppen chans att återhämta sig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0