8 aug

3 dagar till start!
Just nu är jag ingen aning alls hur det kommer att gå. Ikväll ska jag trampa litegrann så får vi se. Vädret ser ut att bli bra men jag undrar hur blött det är i spåren? Funderar på om jag ska raka benen eller inte? Det lär ju inte påverka cyklingen nåt utan det är bara mentalt eller kanske för att det hör cyklingen till.
Hur som helst så åker vi till Sörberge imorgon, sover där  och åker till Sälen på fredag så vi är på plats där på fredag eftermiddag. Försöker fylla på kroppen med vätska nu så att jag förhoppningsvis kan undvika kramp under slutfasen av loppet.Måste också förbi Team Sportia å köpa Vasaloppspaketet från Enervit.

Kommentarer
Postat av: Erik Jonsson

Det är klart att du ska raka benen. Dels är det snyggt när vadmusklerna syns bättre och inte minst att det är lätt att tvätta eventuella sår om olyckan är framme.

2012-08-09 @ 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0