14 jan

Imorse vaknade jag av att klockan på telefonen ringde. Jag kunde inte slå av för både armarna hade "somnat" Det är verkligen otäckt att inte kunna styra sina armar. Efter ett tag så kom känseln tillbaka så jag kunde slå av men jag har fortfarande "ont" i armarna. Sedan är jag så märkligt trött så jag undrar om jag håller på att bli sjuk!
Har ont i halsen men det kan ha att göra med gårdagensmatdebacle när maten fastnade i matstrupen igen å ändock vet jag hur jag ska göra för att det inte ska hända.
Skjutsade Sofia å Frida till tåget i natt för vidare transport till Göteborg men överraskande... not... gick inte tåget  utan dom fick åka buss till Vännäs(ursprungligen var det sagt Övik). Sedan blev då tåget försenat så dom missade anslutningen i Stockholm så hur dom tar sig vidare därifrån vet jag inte i skrivande stund.
Ikväll ska vi äta Sushi jag Eric å Ellen för Helena är ute med jobbet å barnen ville ha sushi så det blir hämtning på Sagami.
Efter det ska Ellen ut så det blir jag å Eric hemma ikväll å om jag inte somnar så ska jag nog se Let´s Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0