9 sept

ny dag nya möjligheter....
ser ut att bli en fin dag idag också
ingen träning idag och nästa träningspass blir sannolikt på måndag.... hur blev det så här?
Idag ska jag hämta cykeln som varit på reparation, växelvajern bytt, suck vet inte hur mycket jag lagt ner i rep på cykeln i år. I vinter måste jag antagligen byta ut bromsarna också. Dyr fritidssysselsättning det här!
Igår var det spinning och det gick riktigt bra.
Tittade på vinnartiden i Vasaloppet på skidor och bestämde att den tiden som blir vinnartid 2011 + en halvtimme är målet för min Cykelvasa kommande år.


Såg snygga skor på Manolos hemsida http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20100908/hostskor-derbys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0