28 nov

Ska aldrig mer säga att jag inte orkar mer....följer nämligen Jonas Coltings öden å äventyr på Hawaii Ultraman. Sista dagen nu å det går tungt för Jonas på dubbla(!) maratonsträckan (84 km) å då har han i förrgår simmat 10 km cyklat 145 km å igår cyklat 278 km så kom inte å säg att du inte orkar mer efter 50 min spinning eller 60 jogging t.ex
Dag 1, 26 nov omfattar 10 km havssimning följt av 145 km cykel med 2500 höjdmeter. Start i Kona och etappmål i Volcano
Dag 2, 27 nov omfattar 278 km cykel med 2500 höjdmeter. Start i Volcano och etappmål i Hawi
Dag 3, 28 nov bjuder på löpning, 84 km, den dubbla marathonsträckan. Start i Hawi och målgång i Kona.

Å jag gruvar mig för 92 km Cykelvasan....

Imorgon är det löpning med Umesoftrunners. Det blir bara jag imorgon för Helena är sjuk. Hoppas på lite mildare väder iaf för ikväll när jag var å hämtade Eric på simhallen så var det -19 grader där på Haga, inte i simhallen om nu någon trodde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0