28 feb

Min syster och min mamma har namnsdag idag Grattis!!!
Idag jobbar jag och ska sedan lämna in skorna till skomakaren, kolla på en ipod shuffle och kompletteringshandla.
Ingen spinning idag...
Laddar fulla batterier till imorgon ist.
Sista grunomgången i elitserien ikväll mot Djurgården 4 möten 3 vinster 1 förlust och det var i det senaste mötet. Alla vinster på bortaplan så det verkar inte vara någon favör att spela hemma mot Djurgården. Får se om vi blir 2, 3 eller 4 i grundserien. 
Frölunda vann och blir 3:a
Lottning är på måndag tror jag..
Har ingen önskemotståndare...
Nu ska jag äta så jag är laddad till morgondagen

Kommentarer
Postat av: Karin

Ipod, bra val...iTunes är otroligt enkelt att använda, lätt och snabbt att byta musik så man behöver inte så många GB i spelaren...

2009-02-28 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0