29 nov

Idag jobbar jag 08.00 till 13.00. Det funkar faktiskt hyfsat.

Simningarna fortsätter idag med Elin i bassängen och hon är vidare till semi ikväll på 100 fritt
Andreas simmade just ett extralopp och satte ett rejält pers så han verkar vara i kanonslag, jättekul!

Vi får se vad resten av dagen har att bjuda det kan ev bli ett spinningpass men det lutar kanske mer åt ett dammsugarpass....

Det blev inget spinningpass utan ett litet dammsugarpass.

Elin fick inte riktigt till det på 100 fritt men hon får ta nya tag imorgon på 50 rygg. Det är "bara"att bita ihop och ge järnet.

Förlust för Timrå mot Brynäs där Brynäs vann med 2-1. Det innebär att man ligger på 10:e plats som är en av två platser som innebär att man har gjort sitt för säsongen om man ligger kvar där när serien är slut.

Kyke Wanvig gjorde sin första poäng för Brynäs.
Ser ut som i matchen där Timrå föll mot Brynäs

Vem åker ut ikväll i Stjärnor på is? Jag gissar på Tony Irving men är lite oroad av att han klarar sig på att vara lite antihjälte och att han har nått som svenska folket gillar. Han är charmigt klumpig på nått vis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det sägs ju att det är bra med varierad träning, så det där med dammsugare kanske även jag borde ta upp.

När det gäller hockey så säger jag bara: 10 raka utan förlust. Nästa omgång möts vi. Spännande att se vem som drar längsta strået.

2008-11-30 @ 09:17:25
Postat av: michael

ja det blir en prestigekamp

2008-11-30 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0