17 nov kväll

Kan väl skriva lite om hockeyn nu om det känns viktigt att det nämns. Idag blev det vinst och nu hoppas jag att det äntligen lossnar.

Har faktiskt inte följt fotbollsgalan på TV men har läst lite på Aftonbladet vilka som fått priser och jag är lite för dåligt insatt för att uttala mig om det var rätt spelare till rätt pris så... inga kommentarer! Jo en och det är att Zlatan bör få Guldbollen och Josefin Öqvist ska ha Diamantbollen för det är väl så att det måste vara svenska spelare som får dessa priser om jag inte är helt ute och cyklar. Såg just att det blev Frida Östberg som fick priset... ja rätt eller fel hmm... kan se andra som skulle kunna fått det men Frida har hållit en fantastiskt hög nivå under många år så varför inte...? Kanske varit bättre om hon fått årets back istället för det verkar konstigt att inte få det priset och sedan få Diamantbollen. Men hon har gjort sig förtjänt av den om man ser till allt hon gjort under åren. 
fridagala2.jpg


Nu är det slut för i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0