22 juni

Ja nu var det längesedan!
Det har ju hänt massvis med saker sedan senast...skolavslutningar,simtävlingar,körkort,semester etc
Körkort för S och sommarjobb
Sommarjobb för E samt ett extrajobb till hösten
Svensk mästare i simning på 200 fj och kval till både JSM och SM  2:a på 100 fj  och kval till JSM på 400 me för E 

Semester i drygt 1 vecka i Varberg under SUM Sim och där upplevde vi nästan alla olika typer av väder. Det blåste hur mycket som helst, det regnade hur mycket som helst och solen sken och värmde ordentligt allt kunde ske inom koppet av 1 timme. 
En tur till Ullared och det är fullkomligt kaos och jag undrar om folk är tokig när man hamnar på ett sånt ställe. Det är sååå hysteriskt !
På väg hem så stannade vi i Nyköping hos min moster och dom bor fantastiskt vackert vid vattnet.
Semestern slut för mig och andra dan på jobbet men inte så mycket att göra.

Igår regnade det fulla regnmätaren dvs mer än 45 mm

Ikväll är det DN galan så då vet jag vad jag ska göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0