30 april fm

Nu har det lugnat ner sig lite på jobbet. Det var halvkaos direkt på förmiddan.  Många samtal!

Läste att det ser mörkt ut för Henrik Lundqvist nu NY Rangers efter 3 raka förluster. Kanske blir det bra för Tre Kronor till VM?!

Sundsvall förlorade första matchen i basketen igår på hemmaplan.

Trodde jag skulle ha medarbetarsamtal idag men det var ändrat och det visste jag egentligen men hade glömt att anteckna det.

Majbrasa ikväll men jag går inte om inte något speciellt inträffar. Är hellre hemma och ser fotbollen Chelsea- Liverpool.

Igårkväll ringde en kursare på Ledarskap- och coachingprogrammet och ville att vi skulle jobba tillsammans med filmuppgiften. Bra att ha nån som sparkar på mig så det blir nåt gjort. Nu måste jag fixa det.

Har tittat på Neptuns hemsida och startlistan inför Neptuniaden och det kan bli kul för våra simmare som åker dit. Mer säger jag inte...

Nu drar det ihop sig till lunch, har varit hungrig en bra stund nu.

Lite roligt med reaktionerna hemma när jag sa att jag börjat blogga.
- Vaför då?
- Skojar du (ironiskt)?
- Det måste jag läsa, vad heter du?
Jag är ju gammal och var ju med på stenåldern ....

Vi får tårta på jobbet idag som tack för att vi gjort ett bra jobb under en hektisk vecka som renderat i ett antal besvärliga samtal.

Det har kommit ytterligare anmälningar till Umestänket. sista anmälnings 2 maj och vis av erfarenheter så kommer många anmälningar sista dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0