29 april

Lite annorlunda att sitta här och skriva bara för att!
Det blev lite hektiskt på jobbet i slutet på dagen och jag undrar varför? Kan det ha att göra med att det är sista april snart och alla ska handla inför det... Vi får se imorgon.

Nu har vi iaf ätit middag. Två st är och tränar en läser läxor och en annan är på väg på bio. Själv väntar jag på att fotbollen ska börja, Manchester United - Barcelona en riktig höjdarmatch kan det bli. Fram till dess ska jag se Basketfinalen där Sundsvall spelar men jag vet inte mot vilka?

Sedan undrar jag om man idag i kommunfullmäktige kommer att diskutera simhallen? Skulle inte tro det får alla kvarnar har inte malt klart ännu och innan det är klart blir det nog inget av värde diskuterat.

Nu börjar det dra ihop sig inför årets stora tävling på hemmaplan, Umestänket. Det är alltid lika spännande att se vilka klubbar som kommer. Tyvärr vet vi redan att Sundsvall inte kommer då dom är på läger. Det är andra året i rad som dom inte kommer. Det är riktigt tråkigt för dom behövs för att statusen på vår tävling ska bibehållas. Ägir kommer med två simmare resten är på läger dom också. Vi får hoppas att det kommer simmare från Norge som det gjorde ifjol och från Finland som var här för två eller tre år sedan. Så det är lite pyssel med det, jaga funktionärer till alla pass, se till att vi har mat o boende etc. Men detta är det som är kul med att arrangera tävlingar. Nu i helgen måste jag se till att vi har tävlingen upplag så vi kan läsa in anmälningarna.  Får se om jag behöver hjälp av Ulrika? Förhoppningsvis fixar jag det själv...    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0