3 oktober

Idag hoppas jag på positiva nyheter från Vasaloppet dvs att jag får en plats i Cykelvasan 2015.Jag har också bestämt att det blir ett nytt försök av Lidingöloppet. Mer å bättre träning ska till.Vila ytterligare några dagar från löpningen innan träningen med sikte på Lidingöloppet tar sin början.Fortfarande ingen cykelköpare så Mtb:n är fortfarande osåld. Jag återkommer till Pippi Långstrumphistorien senare ! Det finns en hel del kring den debatten som behöver belysas å diskuteras. Bara för att man skrev det för 40-50 år sedan då synen var annorlunda så är det inte ok idag å det var det inte då heller. Att skriva eller uttala sig nedvärderande om människor utifrån hudfärg, religion, kön, sexualitet mm var inte ok då å är det inte nu. Att acceptansen för det var större då än nu rättfärdigar det inte iaf. Det lär bli mer skrivet om detta i bloggen framgent men jag stannar med det just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0