26 oktober

Idag började vi med att hundarna fick springa på Nydala. Å som dom sprang. Nu blir dom inte trött lika snabbt som förr. Konditionen har förbättrats ordentligt.
Därefter har Emil hjälpt mig att sätt i grindarna i bilen så nu åker hundarna både rymligt och säkert. Därefter har jag, Helena å hundarna varit på en löptur. Det var snabbt pass hundarna skötte sig jättebra så vi fick ett riktigt bara pass. 
I huvudet på Gunde Svan fick vi idag stifta bekantskap med Anders Olsson å det var både gripande å otroligt inspirerande. Vilken vilja! 
Det gör att jag nu sitter med ett litet leende på läpparna😄. 
Det finns inget som egentligen borde hålla en borta från träning. Jag som inte tillnärmelsevis har Anders problem även om min rörelseförmåga är begränsad borde inte klaga alls utan det är bara att bita ihop å köra.  Nu är inspirationen på topp så det gäller att ta vara på den nu. 

Skickat från min iPad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0