17 april

Idag fyller min pappa 75 Ă„r🎁🎉🎂Hipp hipp hurra!

En trÀnare i ett lag som tycker det Àr ok att man ger en spelare stryk för att man "hÄnar" motstÄndaren tycker jag inte ska vara trÀnare speciellt nÀr han sÀger det i direktsÀndning i TV. Det mÄste vara kÀmpigt att vara hockeyförÀlder om man hör det Ä ser matchen med sina hockeyspelande barn. Sedan har man inget ansvar eller sÄ kan man inte förstÄ att det förekommer lÀktarvÄld. Kan man nÄgonstans i samhÀllet se att det Àr ok att hantera en motgÄng sÄ? Mentaliteten bland dessa ledare Àr skrÀmmande.


Det kanhÀnda att jag Àr lite fÀrgad men jag glÀds verkligen Ät att FÀrjestad förlorade mot SkellefteÄ. FÀrjestad Àr ett hockeylag jag absolut inte gillar. Att man sedan har en trÀnare som uttrycker sig som en idiot hjÀlper inte mycket! Det Àr fantastiskt intressant att höra att han tycker det Àr ok med en smÀll om man inte uppför sig ! Ledaruppfattning av personer pÄ högsta nivÄ inom en av de mest respekterade idrotterna i Sverige. TÀnk att ingen ser sambandet med lÀktar- supporterbrÄken nÀr detta Àr allmÀnt accepterat. NÀr ska nÄgon sÀga ifrÄn?


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0