9 jan

Fantastiskt vackert väder idag!
Idag skulle det ha varit helt ok med en ledig dag så man hade kunnat vara ute å njutit bara.
Har fått låna en bok "Vad jag pratar om när jag pratar om löpning" av Haruki Murakami. Så nu har jag ännu mer att läsa om. Jag läser just nu "Dandy" och "Bruce" så ytterligare en bok gör ju det hela lite mer komplicerat men så får det bli.
Om inget oförutsett inträffar idag/kväll, vilket det nästan alltid gör, så ska jag snöra på mig löparskorna å ge mig ut på en liten runda. Jag hoppas att inte ryggen ska krångla till det nå mer nu.
Hockeyn gjorde ingen människa glad igår då både Frölund å Timrå förlorade....igen....Nu får det vara nog tycker jag!
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Den boken har jag faktiskt läst! Har du läst nån annan av hans böcker?

Svar: Nä det har jag inte så det blir premiär!
michael

2013-01-09 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0