27 jan

Helgen är snart slut! Det som jag skrev i senaste bloggen att jag skulle göra är gjort:
  • Verksamhetsberättelse gjord som ett första utkast
  • Verksamhetsplan likaså
  • Mailen gällande Vattenfallsmästerskapen är svarade på
  • Kusinträffen klar å trevligt med att se alla dessa människor igen
  • Winston har fått utrymme för sitt också både igår å idag
Idag har vi också träffat Winstons pappas bror. En riktigt fin kille som är 4 år.Det blev också lite tid för att göra ingenting eller rättare sagt då såg jag på skidor SM i Falun. Imorgon är det arbetsdag som vanligt igen så nu ska jag ta vara på resten av kvällen innan det är dags att gå till sängs.
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0