20 jan

Söndagkväll!
Äntligen helg!
Hemkommen från Stockholm där jag deltagit i SSF:s planeringskonferens. Trevlig tillställning med en del information som var nytt och sedan en del som var känt sedan tidigare. Strategiplanen för 2013-2016 är så gott som klar.
Det kommer också saker som inte är känt ännu på SSF:s hemsida under denna vecka.
Nu vigs kvällen till NFL. Vi börjar med Falcons mot 49ers så vi kan ladda batterierna för den kommande veckan som ser ut att bli ganska fullspäckad utöver jobbet då.
Måndagkväll kommer att gå i simningen stecken där bl a ett besök av simningens sportchef kommer på besök samt information om klubbvägledarens uppgift kommer att presenteras av ansvarig från SSF.
Tisdagkväll blir med Winston på Forslunda för utställningsträning m m. Jo ni läste rätt ...nu hamnar vi i det också! Hundutställning....haha, det trodde jag aldrig.
Onsdagkväll blir det styrelsemöte med VSF. 
Sedan får vi se men det kommer säkert mer!
Nu måste jag också se till att det blir lite tid för egen träning för det här duger inte. Jag håller på att slarva bort allt jag jobbat med och för under en tid nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0