26 sept

Man blir fortsatt bedrövad när man läser en del inlägg som personer utan insikt uttrycker som om det vore en sanning. En fråga ställs sedan skapar man en egen sanning som passar dennes egna syften. Som tur är så har de flesta vid det här laget tappat intresset för det som skrivs men det finns säkert några som tror att det är sant det som skrivs. Återigen är det enbart i eget syfte som det skrivs. Patetiskt! Det är ju tråkigt att man nästan måste utgå från att alla har en baktanke med allt dom gör och säger! Det innebär ju att man blir oerhört misstänksam och gnällig. Det är inte heller en människa jag vill vara utan jag tror på fullt allvar, att människan är god. Eller rättare sagt så har jag trott att så är fallet men flera saker inträffar nu som gör att jag börjar undra....
 
Nu till något trevligare och det är att nu är avgiften för Cykelvasan 2013 är betald!
Nästa vecka får vi vår hund !
 
 
 
Så nästa vecka är jag husseledig! Kanske heter det att jag "vavvar" (vård av vovve)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0