18 sept

Fantastiskt väder idag! Solen skiner men lite kallt direkt på morgonen. Idag blir det besök hos valparna å nu börjar det dra ihop sig....2 veckor kvar. Tiden går fort nu! Läst nåt riktigt bra på en annan blogg "all den där fysiska aktiviteten jag ägnade mig åt och som jag brann för att förmedla, den hade ett syfte. Den fick mig att må bra. Den höll stress och depressioner borta. Kroppens välbefinnande är precis lika viktigt som hjärnans och hjärtats."
Det finns mycket sanning i det!
 
Nu har träningen fått stå tillbaka under hela förra veckan så det är nu dags att ta tag i det igen framförallt med tanke på att en halvmara skall tillryggaläggas om knappt en månad, närmare bestämt 13 okt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0