15 feb

varför blir det så här...?
Jag har en ambition om att skriva här varje dag men inte blir det så.
Kanske ska jag sänka ambitionsnivån....
Hur som helst ...
Igår var det 45 minuters löpning i luuugn takt med en temp på -24 så vill det till att ta det piano men om man gör det är det inga problem alls. Resten av veckan blir knapert på träningsfronten för ikväll åker jag till Västerås å kommer hem imorgonkväll något sent för att köra ett spinningpass. Det får bli ett pass på torsdagmorgon. Jag läste en art idag på en blogg http://ultralopning.outsideonline.se/ där hon bl a skriver "förändring är en förutsättning för utveckling"
-Hur sant är inte det?
Jag kan ju direkt säga att min löpning gör att min cykling går bättre och tvärtom

Liten inspirationsbild inför vår å sommar. Snygga byxor å snygga skor tyvärr taskig kvalite på bilden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0