6 maj

Det har gått nästan 1 vecka sedan senaste blogginlägget. Vet inte varför det inte är gjort tidigare lathet kanske...?
Ja  ja torsdagkväll iaf och dagen har snart passerat utan större åthävor. 
Ingen motion idag men igår så sprang jag hem från simhallen fort går det inte men hem kom jag. Helt sanningsenligt så sprang jag inte hela tiden. Har lite känning i höger knä men det får man ta. Det är inte helt skonsamt att springa på asfalt. Eventuellt, jag säger eventuellt blir det ett kortare pass imorgon. Kan säga så här att springa har aldrig varit min grej och jag har aldrig uppskattat det riktigt heller men det går ganska bra om man inser att det viktiga inte är farten och att det ska se vackert ut(det gör det inte när jag springer iaf)så är det ett bra komplement till cyklingen. Det är ju så också att man kan inte lltid ha med cykeln när man ska någonstans men löparskorna kan alltid följa med. Och apropå skor....lite nördig är jag men vadå...när man ser skorna här nedan kan man inte låta bli att njuta och kollla vidare här sedan http://manolo.se/2010/05/06/bliv-vid-din-last/#more-7322 
Kalla mig, sedan, gärna nörd!cj_358.jpg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0