17 mars

Igår lämnade jag mitt styrelseuppdrg i USS efter 7 år, blev styrelseledamot 2002, och ördförandeposten jag haft i 6 år. Nu blir mitt uppdrag tävlingssektionen och uppbyggande av en organisation som ska kunna arrangera alltifrån en liten lokal tävling till JSM. Det blir en grannlaga uppgift men spännande. Jag kommer också att ingå i valberedningen.

Idag är jag hemma och kurerar mig och imorgon jobbar jag.

På fredag åker vi till Stockholm och ska se Eric simma samtidigt passar vi på att hälsa på Lisa med familj.

Tänka sig att för 2 veckor sedan var vi i London och hälsade på Sofia. London som har 14 miljoner invånare, helt otroligt vad mycket folk, där kan man tänka sig att det händer saker hela tiden. Vi märkte dock ingenting av bråk eller annat otrevligt. När vi sedan kommer hem så inträffar ett mord ca 100 meter från där vi bor...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0