16 mars

Hemma idag och mår lite bättre.
Ikväll är det årsmöte USS och iochmeddet tackar jag för mig efter 6 år som ordförande och före det ett antal år i styrelsen. Har suttit i styrelsen sedan 2002.
Hädanefter blir det enbart fokus på tävlingssektionen och uppbyggande av den med målet att söka JSM 2014.
Längtar efter att få träna...suck
Det är bara att glömma Cykelvasan i år tyvärr. Om jag snart blir frisk och kan börja träna så kanske kanske det kan bli Birkebeiner....
Funderar på om jag ska börja jogga så smått när förkylningen lagt sig...som ett komplement till cyklingen?! Då är man inte lika väderberoende iaf inte på vintern för man kan ju jogga fast det är minusgrader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0