14 apr

Tänk så fel det kan bli...
Jag skulle till Stockholm idag på utbildning och hade bokat taxi och flygbiljett.... eller....?
Upp med tuppen eller t o m före densamme äter frukost och väntar på taxin som ska komma 05.50 och väntar och väntar och väntar
Ingen taxi kommer
Typiskt att delad taxi alltid innebär att den andre som ska plockas upp är sen så jag får vänta
Jag tittar igen.... ja det stämmer 05.50
Nu börjar jag bli lite irriterad...
Jag tänker att jag tar bilen själv till flyget så jag kommer med iaf. 
Hämtar bilnyckeln ut till bilen kollar biljetten när flyget går ....
06.50 15 april.....15 april idag är det 14 april.....så jobbigt så fel så less suck...


Vi tar nya tag och lägger detta bakom oss...

Här har vi en kille som säkert inte har samma problem som jag
so pimp or pink ....whatever... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0