14 sept

Måndag!
Igår gav kranen i köket upp...
Det gick inte att stänga kranen vattnet bara rann så vi var tvungen att stänga av på övervåningen.
Ringde RB och felanmälde men sa att dom intte behövde komma igår utan det funkar att komma idag måndag... nu är klockan halv nio och ingen har hört av sig. Typiskt! Nu  dricker jag kaffe och sedan åker jag på jobbet. Sånt här irriterar mig. Jag tycker att det inte borde vara svårt att lyfta luren och informera om att man tagit mot samtalet och tar reda på vad problemet är eller....

Cyklingen i lördags gick skit. Jag kan inte cykla i den typen av terräng, bara sten och rötter ingen cykling bara försöka hålla balansen och ta sig framåt. Måste träna mer på detta absolut. Jag bröt iaf efter halva loppet. 
Det är bara att bita ihop och komma igen till nästa år.  

Nu åker jag och jobbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0