5 sept

Ifredags var jag med jobbet och spelade curling. Jag har spelat curling men det är många år sedan. Jag trodde att det skulle finns nåt kvar men inte alls. Det kändes livsfarligt faktiskt. Ingen balans alls ingen känsla jag kunde inte ens sikta på sopen. Tragiskt! Men det var trots allt jättekul och jag skulle gärna göra det igen. Sedan blev det bastu och sedan middag men tyvärr blev det ingen middag då det blev ett sjukhusbesök istället då Helenas pappa åkt in. Efter ett par timmars ovisshet så kom det lugnande besked iaf. Resten av helgen har gått ganska bra men det blir lite rörigt med anhöriga på sjukhus. Är hemma idag också då jag kände att jag inte orkade gå till jobbet idag...jag är sååå trött!
Frölunda fick stordäng i lördags mot Skellefteå med 5-2...två raka förluster nu, inte bra
Ikväll är det Luleå på hemmaplan hoppas hoppas

Kommentarer
Postat av: kanso

Vi är därmed två som hoppas, fast kanske inte på samma sak.

Länk curling http://www.flyordie.com/spel.html

2009-10-05 @ 18:04:59
Postat av: kanso

YES!!

2009-10-05 @ 21:22:06
Postat av: michael

Jag väljer att inte kommentera

2009-10-06 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0