2 maj

lördagkväll
Var på fotboll idag UIK-Göteborg oj vilken utskåpning.... 5-1
uik-_gooteborg007__468.jpg

Bytte till sommardäck också och det var ett äventyr i sig. Kommer dit och bokar en hall och får den då visar det sig att den inte låter hjulen vara fria så då måste jag byta och nu får jag vänta och vänta och vänta och vänta... nästan 2 timmar. Sedan in loss med hjulen med mutterdragaren jag lånat av Tord så det går geschwinnt 3 hjul på en grisblink och så fjärde då..... sitter som berg muttrarna är inget problem men hjulet lossnar inte! Jag sparkar och slår svetten sprutar i h...vete... blir tvungen att krypa till korset och kolla om nån i nån annan tvätthall har nåt att slå med. -Vadå får du inte loss hjulet,  säger han 100 kilo 2 meter lång - Har du provat att sparka? Ja säger jag. Han sparkar 3 ggr sen är det loss... Jag är honon evigt tacksam. Sen är det bara att byta så är allt klart. Men annars är allt bra...
ny dag imorgon och nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0