6 mars

Ja det var ingen större överraskningen. Väl stora siffror bara.

Men magkänslan är inte bra och jag antar att jag kommer att få både samtal och mail med påhopp och gliringar.
Det får jag leva med!

Det gick iaf bra för Timrå..

"Solklart hans fel" (Martin Thörnberg)
Thörnberg skyller tacklingen på Timråbacken
Har man den inställningen så att man medvetet skadar en spelare ska man inte få spela. Det tyder på bristande omdöme. Att dessa saker händer är en sak och det är tokigt när det händer men att säga att det är hans fel för att han försöker (Lotvonen) undvika en tackling. Då börjar man undra hur det är ställt? "Hjulet snurrar men hamstern är död"

Solglasögon ska man nu, enligt vissa, börja titta på!
Jag konstaterar att jag inte behöver ge mig ut på jakt efter några för jag har ett par som jag trivs så bra med.
specsaver.jpg   
En utgift mindre....


Kommentarer
Postat av: Karin

du kommer bli råcool om du fäster din shuffle på dina solglasögon

2009-03-06 @ 08:43:24
Postat av: michael

jo just det...!

2009-03-06 @ 10:27:15
Postat av: Karin

tur att du har en så god vän som mig som ger så goda råd!

2009-03-06 @ 11:05:56
Postat av: Karin

är säker på att din söta familj kommer att uppskatta det också

2009-03-06 @ 11:12:11
Postat av: Karin

uppskatta solglasögonen alltså

2009-03-06 @ 11:30:51
Postat av: michael

mina barn tycker det ser ut som tjejglasögon men dom förstår inte att det är klassiker

2009-03-06 @ 12:46:30
Postat av: michael

att det är EN klassiker (glasögonen alltså)

2009-03-06 @ 12:48:43
Postat av: Karin

va nöjda de kommer att bli om du har en shuffle på dem också, du får förklara att det är det senaste

"jag blandar gammalt och nytt för det är trendigt"

spela hög musik och låt hörlurarna hänga bredvid digga och dansa lite fräckt till musiken



nej, jag skojar...var snäll med din familj

2009-03-06 @ 14:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0