4 mars

Idag är min lediga dag och då får man en del gjort faktiskt. Var och handlade imorse när jag skjutsat Eric och Oskar till träningen och Helena till jobbet. Sedan hem och fixa lunch hämta grabbarna från träningen. Förbereda middagaen ner på stan till skomakaren ta foto till förnyelse av körkort och så har jag efter mycken eftertanke köpt en Ipod shuffle och det blev en silver för det fanns silver eller rosa att välja mellan och då tyckte jag att silver passade bättre
iPod shuffle
Jag tycker den är snygg i silver faktiskt
Nu måste jag lära mig allt om den!
Ikväll blir det ett dubbelpass spinning 2x55 min
Och ikväll är det ju Dirty, Sexy, Money....

Kommentarer
Postat av: Karin

snygg, stilren och matchar allt...

du får gärna höra av dig om du har några frågor!

2009-03-04 @ 17:00:59
Postat av: Karin

snygg, stilren och matchar allt...

du får gärna höra av dig om du har några frågor!

2009-03-04 @ 17:02:42
Postat av: michael

rosa matchar inte min ögonfärg

2009-03-05 @ 08:02:07
Postat av: Karin

bra tänkt

2009-03-05 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0