26 juni

Igår hände stora saker...
-avtackning av vår kanslist i USS
-Michael Jackson avled
-jag kraschade ordentligt med cykeln

1) Vi börjar med avtackningen som var en trevlig tillställning. Tråkigt bara att Helena nu går i pension. Hon avtackades med en bok om Västerbotten, ett presentkort samt en blombukett.

2) Michael Jackson, ja det kommer att skrivas spalmeter om detta så jag nöjer mig med det.

3) Min krasch med cykeln var av det värre slaget. För första gången denna säsong hade jag ingen hjälm men som tur var så klarade jag huvudet med några skrapsår, skrapsår på vänster arm lite på höger slog i axeln ganska rejält och vänster sida tog nog största smällen. Som tur är verkar revbenen klarat sig men har ordentligt ont i sidan. Så axeln och sidan är värst. Vi var på akuten för att kolla så inget var ordentligt skadat och det verkar inte så.

Jag hade inte riktig koll på min kapacitet i sadeln och det blev jag brutalt medveten om så nu blir det ingen cykling på ett tag. Hoppas jag kan cykla inom en vecka iaf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0