8 jan

Idag börjar skolorna så nu är vi i fas....kanske...
Ja vi ser väl
Idag är det kallt igen - 15 men det är bra för då fryser bakterierna bort för nu är det risk att flunsan tar fart igen och vinterkräksjukan likaså. Skolorna börjar slut på helger folk tillbaka efter ledigheter så nu blir det en veritabel röra och utbyte av bakterier huuu...
Ikväll blir det ett spinningpass sedan ska jag försöka komma mig i säng hyfsat tidigt för jag är så trött på morgonen.
Såg att det är elitseriehockey ikväll, HV71-Timrå. dom har mötts 2 ggr under denna säsong och Timrå har vunnit båda ggr första matchen 3-2 efter förlängning och andra matchen 6-5. Det ser ut som det blir en jämn match men det vet man ju aldrig.
Petr Tenkrat gjorde mål ? med skridskon.
Petr Tenkrat gjorde mål - med skridskon.

Det blev en jämn match 1-1 kan inte bli så mycket jämnare eller hur...?

Det blev ett riktigt bra spinningpass idag jag var faktiskt riktigt pigg, kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0