30 jan

Jag får väl vara glad åt 4-1 igår. Skönt, det behövdes!

Surt att Timrå förlorade när man ledde med 2-0 och förlust med 3-2 iaf


Mamma och pappa satt i ett kolsvart tåg hitanför Gävle i  två och en halvtimme pga fel på loket. Antar att dom kom fram till Nyköping vid tvåtiden inatt... surt eller som pappa skrev "Tur att vi är ung..." Det blev nog lite sova för dom skulle vara i Södertälje en stund före 10 idag.

Idag ja... Eric simmar 200 fjäril idag premiär i JSM jag hoppas och håller tummarna för att det ska gå bra. Det kommer att bli otäckt nervöst. Premiären avklarad 22:a plats. Tjejerna tog en 9:e plats riktigt bra lite surt att dom inte tog en plats till så har det varit final men riktigt bra simmat iaf

Det här var snyggt tycker jag! Kolla slipsen...
vacca.jpg

Kommentarer
Postat av: Karin

Aha, så det är från din pappa du fått det uttrycket...:)

2009-01-30 @ 11:36:00
Postat av: michael

japp det är det man har föräldrar till...tror jag?

2009-01-30 @ 13:26:39
Postat av: Karin

:)

2009-01-31 @ 00:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0