7 dec

Det funkar inte att skriva blogg under helgen!
Det blev helt rätt med de som tog sig till final i Idol. Jättekul för dom är så bra. Ärligt talat så spelar det ingen roll vem som vinner nu!

I lördags hade vi gäster som firade Ellens födelsedag och min(?). Hade glömt att mamma och pappa inte firat mig. Det är så härligt med helger och sportsändingar hela dagarna... det blir enklare att göra tråkiga saker däremellan.

Nu har jag sett vad jag vill ha i julklapp...http://manolo.se/2009/12/05/manolo-gillar-la-cordonnerie-anglaise/#more-6159

Hur läckert är inte detta?!
traboxlitenoppen.jpg
Vem vill inte putsa skorna om du har en sån här?
Den kan ju t o m stå framme...

Hockey imorgon Frölunda möter Luleå på hemmaplan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0