22 aug

Jobbar idag!
Det funkar rätt bra faktiskt
Ska till stugan sedan och äta surströmming...
Funderar på att cykla hem i morgon. Det blir ca 8 mil och jag kan ev få med mig Thord.

gazianp.jpg
Snygga skor faktiskt!

Behöver göra en ordenlig service på cykeln behövs nu efter Cykelvasan. Det behövs bytas hjul bl a sedan ska jag nog byta vevparti. Har 42 på stora kringlan men ska nog byta till 44. Jag börjar så sedan får vi se om jag gör nåt ytterligare. Vill nog byta kassetten och kedja men det får nog vänta.

Alexandra Engen

ja jag vet att det är en Merida på bilden och länken går till Trek....

http://www.trekbikes.com/flash/video/product/mtb/hardtails/hardtails.mp4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0