2 maj fm

Godmorgon!
7-8 grader kl 05.45 Lite grått men det ser ut att bli en bra dag åtminstone vädermässigt. Det var inte mycket trafik på vägen imorse på väg till jobbet. Det ser iaf ut som vi får en hel del att göra på jobbet!

Jag kan inte förstå varför man ska vara ledig på 1 maj? Okey det kan vara skönt med en ledig dag men vaddå...?! Sedan blir det som idag fredag en klämdag och då är man också ledig mycket märkligt. Ja men det har man jobbat in säger man... tjena 3 minuter längre varje dag eller...

Vi hade grillpremiär igår och självklart kom regnet då men det gick snabbt över.
Var ute och övningskörde igår. Vi övade att backa. Både rakt bakåt och backa och svänga. backa och parkera. Det gick faktiskt jättebra. Hon är duktig ibland går det lite fort i kurvor och in på parkeringsrutor men annars är det riktigt bra.

Idag börjar hockey VM, Sverige börjar mot Vitryssland och sedan mot Frankrike och Schweiz låter spännande va...
Snookern fortsätter med sina semifinaler men det är bäst av 33 frames så det tar tid men det är fortfarande väldigt jämt i båda matcherna.

Fick precis reda på att min sida ändrat utseende och jag har inte gjort nåt så vad är det som händer?
Det ser inte ut som nåt har hänt så undrar vad han ser?

Är så kaffesugen...

Har hämtat kaffe nu så allt är nu läget under kontroll!


Nya ICA -Kuriren har anlänt så då kan vi lösa korsord senare idag. 

Kommentarer
Postat av: Mattias

När jag var in första gången i morse så var sidan med vit bakgrund och spegelvänd... så nått fel var det men som vanligt så är det ingen som tror mig.

Gör lite smygreklam och länkar till min portfolio!

2008-05-02 @ 10:46:43
Postat av: Mattias

Som ni ser så fick jag inte med länken till min portfolio så jag provar igen.

2008-05-02 @ 11:22:08
URL: http://www.mattiaslonneborg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0