9 dec

Idag har Anna namnsdag! Min hustru, min syster och en av mina döttrar har Anna i sitt namn. Grattis allihop...!

Det blev lite abrupt slut på bloggen igår då min dator blev upptagen men i vilket fall så blev det vinst för Frölunda med 4-2 och det var aldrig någon fara på taket.

I kväll är det styrelsemöte och vi har rätt många punkter att gå genom så det blir ingen träning men det är fotboll på TV Champions League. Vet ej vilken match men det blir säkert sevärt iaf.

Tom Fords stiltips nr 10:
There's one indulgence every man should try in his lifetime: If you're straight, sleep with a man at least once, and if you're gay, don't go through life without sleeping with a woman. Either way, you might be surprised at how natural it will feel if you can get past the mind-fuck of stereotypes. In the end, it's just another person that you are relating to in a physical way.

Det var det sista stiltipset från Tom Ford... en del bra andra mindre bra men det är upp till var och en att avgöra själv.

Är det dags att plocka fram kepsen nu?



Ja vill man se ut som en engelsman och lite sofistikerad så är det kanske dags. Jag tycker att det kan vara lite gubbvarning men om omständigheterna är dom rätta så...kanske?! Jag lovar att det drar blickarna till sig.

Jag funderar på att köpa en cykeldator? Ingen svindyr historia men en där jag kan följa och se hur cyklingen går per pass och nu pratar vi utomhus till våren inför Birken och ev andra mtb-lopp.

Kommentarer
Postat av: kanso

Jag tycker nog att du skall önska en cykelhjälm från tomten i stället för en keps!!

2008-12-09 @ 18:24:09
Postat av: Michael

är jag inte i gubbåldern tycker du?

2008-12-10 @ 16:24:14
Postat av: kanso

För att bära keps bör du först skaffa ett engelskt lantställe, Land Rover och en oljerock.

2008-12-10 @ 16:39:01
Postat av: Anonym

Oljerock har jag lantställe likaså dock ej i England sedan går jag bet på Land Rovern

2008-12-11 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0