3 dec

Hipp hurra för Ellen 16 år idag!
Nu får hon börja övningsköra.
Precis som jag skrev igår så började morgonen med en påminnelse om gårdagens hockey...
Idag snöar det och det är på gränsen till blötsnö
Jag har inte sett en plogbil på hela denna vintersäsong eller vad man säger...
Inte ens E4 mellan Ersboda och in till centrum är plogad. Uselt tycker jag!

Tom Fords stiltips nr 4:
I hate the trend of short suit jackets. When a man's butt is showing below the bottom of his jacket, I think it makes him look like a female flight attendant from the back-not my idea of sexy.


Kommentarer
Postat av: kanso

Om jag får börja med gårdagens kommentarer så var det inte meningen att det skulle bli fler. Jag fick ingen bekräftelse på att de kommit fram så jag skrev och skrev och.... Tyckte dock att det fick räcka efter 3 st. Sorry.

Ut och övningsköra i snömodden? Jag har själv varit ute på turne idag och rekommenderar att ni i stället ägnar er helhjärtat åt tårtan.

2008-12-03 @ 16:11:01
Postat av: Karin

Det är för att stans alla plogbilar har samlats vid sjukhuset (läs: utanför mitt fönster)och kör i tidig otta. Ska försöka att skingra flocken och skicka några till dig!

2008-12-03 @ 21:07:14
Postat av: sömntuta

kl. 01.37

Nu skickar jag...gäsp...över några plogbilar till dig. Eftersom dem är en gåva kan du inte skicka tillbaka dem...gonatt...

2008-12-04 @ 01:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0