2 dec

Ledig dag!
Men ledig är en sanning med modifikation för det har varit en hektisk dag iaf. Träff med kommunen gällande simhallsbygget där också en av de som är kvar i racet vad gäller byggandet. Det var en intressant träff och dom lyssnade på vad vi hade att framföra.

Lite julklappar har också inhandlats.

Skjutsning till träning och tvättstuga har också varit på programmet...

Vi får se om det blir någon träning ikväll för egen del?

Såg en bild på en skjorta idag som jag fastnade för...



Skjortor är en last jag har och jag skulle, om ekonomin tillät, köpa massor med skjortor. Det är nåt speciellt med en snygg skjorta!

Här kommer Tom Fords stiltips nr 3:
When mixing patterns, don't think about it too much-just throw it together.

Hockey ikväll Frölunda möter Luleå på bortaplan och det blir så mycket roligare att gå på jobbet om Frölunda vinner...

Tyvärr så förlorade Frölunda så jag vet att jag kommer att få höra det imorgon på jobbet. Det får jag ta!



Ett av två bortdömda mål.... hmmm och 4 domare!?
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssnade på referatet på nätet och det var mycket västkustskt på slutet. Livet är inte alltid rättvist. Jag hoppas att du trots allt orkar pallra dig på jobbet imorgon.

2008-12-02 @ 21:19:14
Postat av: Anonym

Lyssnade på slutet av matchen via nätet. Mycket västkustskt, men livet är inte alltid rättvist. hoppas att du trots resultatet tar dig på jobbet imorgon. Det finns ju trots allt det som är viktigare än idrott. Men jag måste tillstå att det känns bra med 11 raka utan förlust.

2008-12-02 @ 21:21:55
Postat av: kanso

Lyssnade på slutet av matchen via nätet. Mycket västkustskt. Men vem har sagt att livet är rättvist. Hoppas att du orkar pallra dig på jobbet trots motgången. Jag måste tillstå att det känns bra med 11 matcher (tangertat klubbrekord) med poäng.

2008-12-02 @ 21:26:00
Postat av: Michael

Kan väl bara säga att "I get the point" Varje gång(3 st)

2008-12-02 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0