20 oktober

http://www.expressen.se/kronikorer/lars-lindstrom/jag-ar-inte-radd-for-feminismen---jag-ar-skrackslagen-for-mansrorelsen/

Mycket intressant å väldigt sant! 
Det är intressant att detta inte oftare tas upp till diskussion men å andra sidan så har männen tolkningsföreträde så av den anledningen så behandlas det som en icke-fråga! 
Jag har börjat läsa Daniel Suhonens bok Partiledaren som klev in i kylan. Det ska bli intressant att läsa vad som händer bakom kulisserna i ett av våra största politiska partier.  Utan att ha läst så mycket ännu så kan man om man lyssnar på vad andra säger anta att det förekommer en del fulspel. Lite dagis fast med vuxna när dagis är som sämst. Inget ont om dagis i övrigt!

Skickat från min iPad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0