12 oktober

Gårdagen gick i hundens tecken ! Hundutställning i Sundsvall med riktigt bra resultat. Templeton som jag visade för första gången blev 3:a bland hanar juniorer. Han var riktigt duktig! Winston vann öppen klass med 11 andra hundar sedan blev han 4:e bästa hane. Riktigt bra tycker å vi åkte därifrån jättenöjda. Därefter åkte vi hem men vi gjorde ett stopp hos syrran å där fick hundarna springa fritt. Å så kul dom tyckte det var. Idag tog vi en löptur med hundarna. Det blev till att bromsa i nästan 7 km men det var kul att komma igång igen. Nu är det träning som gäller för mig å det ska bli kvalitet nu å mycket fler distanspass. Jag måste däremot kolla hur jag ska få ordning på ljumsken. Ska kolla om jag kan få hjälp med rehab eller om det räcker med att byta ut mina slitna skor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0