7 november

Med statsminister Fredrik Reinfeldt fick jag 20 minuters pratstund varje gång jag följde honom i valrörelsen.

Förra utrikesministern Anna Lindh bad mig hänga med på en tripp över dagen till Moskva med regeringsplanet.

Nya kultur- och demokratiminister Alice Bah Kuhnke bjuder på två minuter på telefon. Och ett kontrollbehov som närmar sig det groteska.


Detta är ett urklipp från en försmådd journalist på Expressen som i egenskap av sitt yrke tyckte sig ha rätt att få tillgänglighet till kulturministerns resor och aktiviteter. Usel inställning tycker jag.


http://www.expressen.se/kronikorer/britta-svensson/alice-bah-kuhnke-bjuder-pa-tva-minuter/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0