3 november

Någon form av rättvisa äändock skipad!

http://www.dn.se/nyheter/sverige/boter-for-butikschef-som-hallde-vatten-pa-tiggare/     

Det blev inget löppass idag men det kan nog funka iaf då jag tyckte att gårdagen blev tung! Vi tar nya tag igen på onsdag. 

Det är lite märkligt att idag efter lunch la min iPhone av. Den gick inte att ladda så det blev lite panik. Hur skulle jag nu veta när min nya telefon skulle komma? Eric kom med den enkla lösningen att sätt i sim kortet från den gamla telefonen i arbetsstelefonen. Så då gjorde jag det å en timme senare fick jag meddelandet att min telefon fanns att hämta på posten😄. Yihaa! Med lite hjälp av Eric så är jag nu igång med min nya iPhone 6.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0